طبق قوانین مدنی و تجاری ایران، تنها اشخاص بالای 18 سال حق انجام معامله و استفاده از خدمات سامان بان را دارند.
خریدار می بایستی از نرم افزار در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران استفاده نمایند.
کلیه خریداران مسئول حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور و اطلاعات شخصی خود می باشند و شرکت سامان بان هیچ مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات درخارج از محدوده ی نرم افزار ندارد
شرکت سامان بان می تواند بنا به تشخیص ضرورت و با قصد احراز هویت از مشتریان مدارکی مبنی بر صحت مشخصات اعلامی خود درخواست نماید که در اینصورت ارسال مدارک از جانب خریداران محترم الزامی است.
کلیه مشتریان می بایست با قبول و تایید توافقنامه حاضر، موافقت خود را اعلام کنند و درصورت تغییر بندهای توافق نامه، طبق سیاست های شرکت سامان بان باید به تایید مجدد برسند
شرکت سامان بان، اطلاعات دریافت شده از خریدار را کاملاً محرمانه تلقی کرده و صرفاً در معاملات فی مابین استفاده خواهد کرد و به هیچ وجه در اختیار سایرین قرار نخواهد گرفت؛ البته در صورت نیاز با کسب اجازه از خریدار در امور تجاری نسبت به بهره برداری از این اطلاعات، اقدام و یا در صورت پیگرد قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.
خریدار در مقابل کلیه مکاتباتی که سامان بان با وی از طریق پست الکترونیکی یا پیامک و یا از طریق حساب کاربری وی در باشگاه مشتریان انجام می شود مسئول خواهد بود. سامان بان پس از گذشت 24 ساعت از آخرین ارتباط خود با خریدار آن را مشاهده شده تلقی نموده و می تواند در مورد وی تصمیم گیری کند.
آدرس و یا آدرسهایی که خریدار به عوامل شرکت سامان بان اعلام می کند، به عنوان محل ارسال بسته یا مکاتبات قانونی مورد استفاده قرار میگیرد و مسئولیت هرگونه اشتباه بر عهده ی خریدار خواهد بود.
تصمیمات کتبی و یا صورت جلساتی که توسط نمایندگان طرفین تایید و امضا می شود، معتبر و نافذ بوده و برای طرفین لازم الاجرا می باشد.
طرفین این تفاهم نامه حق هرگونه همکاری مستقل با پرسنل طرف مقابل را برای مدت 3سال پس از انعقاد تفاهم نامه نخواهند داشت. این همکاری شامل استخدام، تفاهم نامه مشاوره و مواردی از این دست خواهد بود. هر یک از طرفین در صورت عدم رعایت این موضوع (بدون کسب اجازه نامه کتبی از طرف مقابل)، ملزم به پرداخت جریمه نقدی معادل 3 برابر مبلغ نهایی نرم فزار می باشد.
همواره استفاده از یکی از شرایط ویژه فروش (تخفیفات،ترفیعات و ... ) امکان پذیر می باشد.
شرکت سامان بان در طول مدت تفاهم نامه، اشکالات ناشی از عملیات خود را که منجر به قطع بهره برداری از نرم افزار می گردد رفع نماید و این خدمات هیچگونه هزینهای را متحمل خریدار نخواهد کرد.
چنانچه فعالیت تیم فنی شرکت سامان بان به ایجاد نسخه جدیدی از نرم افزار منجر گردد، این نسخه جدید و یا بخشی از آن، در صورت درخواست خریدار، در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت. روش اجرا و هزینه احتمالی تبدیل اطلاعات از نسخه قدیم به نسخه جدید، پیش تر از سوی شرکت به خریدار اعلام خواهد شد..
پکیج های به روزرسانی نرم افزار که در تمام بسته های پشتیبانی موجود است، صرفاً شامل بهبودهای سیستم می باشد و نه اضافه شدن مشخصات (ماژول) و یا نسخه جدید. روش اجرا و هزینه اضافه شدن مشخصات (ماژول) و یا نسخه جدید نرم افزار، از شرکت سامان بان به خریدار اعلام خواهد شد.
شرکت سامان بان اعلام می نماید که بازسازی اطلاعات صدمه دیده به دلیل اشکالات سخت افزاری، بدافزار و باج افزارها و یا عوامل فورس ماژور، در حیطه وظایف این شرکت نمی باشد.
خریدار بایستی در صورت بروز هرگونه سوال و یا درخواست تغییر زمان جلسه هماهنگ شده و یا لغو آن حداقل 48 ساعت قبل از تاریخ جلسه، مراتب را به واحد آموزش و استقرار گزارش کند.
در صورت صلاحدید و درخواست خریدار بعد از اتمام مراجعات حضوری رایگان، متخصصان شرکت سامان بان، جلساتی را جهت مشاوره و استقرار برگزار نمایند که به ازای هرساعت مبلغ 1,500,000 ریال هزینه به نرخ سال جاری برای خریدار در برخواهد داشت.
شرکت سامان بان درخواست خریدار را نسبت به ارائه خدمات سفارشی اعم از ارتباط نرم افزار با سایر سیستم ها، اضافه شدن قابلیت جدید و مواردی از این دست را امکان سنجی نماید و در صورت تأیید اجرایی شدن آن، زمان بندی اجرا و هزینه احتمالی را به خریدار اطلاع دهد.
با توجه به اینکه حق استفاده از یک نسخه نرم افزار سامان بان صرفا به خریدار واگذار می گردد، خریدار ملزم است تا در حفظ و نگهداری آن حداکثر تلاش خود را به کار گیرد و مسئولیت هرگونه کپی برداری از نرم افزار و یا داده های موجود در آن و یا استفاده غیر مجاز از سیستم، بر عهده خریدار بوده و در صورت وقوع آن، متعهد است ضرر و زیان های برآوردی وارده به شرکت سامان بان را جبران نماید.
خریدار متعهد می گردد در صورت بروز هر گونه اشکال در عملیات جاری نرم افزار، شرکت سامان بان را در جریان قرار دهد. بدیهی است کلیه عواقب ناشی از عدم اطلاع رسانی به شرکت سامان بان، متوجه خریدار خواهد بود.
خریدار متعهد می گردد پس از اتمام اعتبار این تفاهم نامه با خرید مجدد بسته پشتیبانی، جهت برخورداری از هرگونه خدمات و افزایش ماژول، تفاهم نامه بسته پشتیبانی خود را تمدید نماید. در صورت عدم تمدید تفاهم نامه، شرکت سامان بان هیچگونه مسئولیتی در قبال درخواست های خریدار نخواهد داشت.
خریدار مکلف است قبل از سفارش محصول، لیست نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری محصول و موارد مربوط به استقرار نرم افزار را از فروشنده دریافت و آنها را با سخت افزار و نرم افزار موجود خود مقایسه کرده و در صورت اثبات سازگاری، اقدام به سفارش نماید. بدیهی است فروشنده در قبال هر گونه مغایرت مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم با محصول ارائه شده مسئول نمی باشد.
خریدار تعهد می نماید که کلیه تمهیدات لازم در ارتباط با نصب نرم افزار از جمله سیستم عامل و حداقل مشخصات سخت افزاری پیشنهادی از جانب سامان بان را آماده نماید. مسئولیت تاخیر در آماده سازی موارد لازم بر عهده خریدار می باشد. همچنین متعهد است تمهیدات مربوط به آموزش مشتریان را در اختیار شرکت سامان بان قرار دهد، در غیر اینصورت مسئولیت مسائل جانبی به عهده خریدار خواهد بود.
با توجه به گستردگی عملکرد نرم افزار سامان بان و امکان برقراری ارتباط با سایر سیستم ها و سخت افزار ها، شرکت سامان بان صرفا متعهد به برقراری ارتباط با موارد مذکور بوده و فراهم سازی بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری موردنیاز بر عهده خریدار می باشد.
خریدارخریدار متعهد می گردد یک نماینده تام الاختیار تعیین کرده و کتباً به سامان بان معرفی نماید تا در مراحل مختلف، هماهنگی ها و توافقات لازم با ایشان انجام شود. نماینده معرفی شده می بایست ثابت باشد و در صورت تغییر، نماینده جدید کتباً اعلام شود.
فراهم کردن پیش نیازها و اطلاعات پایه جهت آموزش و استقرار نرم افزار
فراهم کردن تمهیدات مربوط به آموزش کاربران مانند مکان مناسب
آماده سازی مدیران و کارکنان برای همکاری در آموزش و عملیاتی ساختن استقرار نرم افزار سامان بان
حضور در کلیه جلسات نیازسنجی، آموزش و استقرار
امضا و تایید نتیجه کار مراجعات کارشناسان سامان بان پس از هر بار مراجعه، از طریق فرم های ارائه شده از سوی شرکت سامان بان))
خریدار بایستی کلیه فاکتورهای صادر شده (بر اساس درخواست خود) توسط شرکت سامان بان را بطور کامل (مطابق شرایط پرداخت اعلام شده) تسویه نماید. در غیر اینصورت شرکت سامان بان هیچ گونه تعهدی در قبال ارائه سرویس و خدمات به خریدار نخواهد داشت.
خریدار متعهد است که از دسترسی افراد غیر مجاز و یا فاقد آموزش لازم به سیستم نرم افزار ممانعت نموده و حداکثر دقت و تلاش را در این رابطه انجام دهد.
تهیه پشتیبان، حفاظت و نگهداری از اطلاعات و داده های وارد شده در نرم افزار با توجه به آموزش های داده شده، کاملا به عهده خریدار بوده و شرکت سامان بان مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
خریدار ملزم است تا بستر لازم برای دسترسی ریموت به سرور از طریق اینترنت (به منظور رویت خطاها و رفع عیب های احتمالی و همچنین دسترسی به امکانات شبکه) را فراهم نماید
برای ارائه کلیه خدمات این تفاهم نامه در خارج از محدوده شهر مشهد علاوه بر هزینه های ایاب و ذهاب و اقامت و هزینه های مرتبط با خدمات ارائه شده و پذیرایی کارشناسان شرکت سامان بان، به ازای هرروز کاری مبلغ 1.500.000 ریال (یکصد و پنجاه هزار تومان) بابت هزینه اعزام کارشناس دریافت خواهد گردید. این مبلغ باید پیش از مراجعه کارشناس در وجه شرکت سامان بان پرداخت گردد.
در صورت وجود خطوط هوایی در شهر مقصد، وسیله ایاب و ذهاب هواپیما در نظر گرفته می شود.
خدمات قابل ارائه برای محدوده خارج از شهر مشهد می تواند بنا به درخواست خریدار، به صورت جلسات اختصاصی تلفنی، ریموت و یا ویدیو کنفرانس برگزار گردد.
شرکت سامان بان در قبال اشکالات مربوط به شبکه کامپیوتر و مسائل ایجاد شده توسط نرم افزار های دیگر هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
نصب اولیه برنامه بر روی یک سیستم و تنها یکبار رایگان می باشد. ولیکن نصب مجدد آن، شامل هزینه خواهد بود که به نرخ سال جاری مبلغ 2,000,000 ریال ( دویست هزار تومان) می باشد.
مرجوع نمودن نرم افزار تا قبل از تحویل پک نرم افزار و یا نصب با کسر 30% از مبلغ کل پیش فاکتور امکان پذیر خواهد بود. گفتنی است که امکان مرجوع نمودن نرم افزار پس از نصب مقدور نمی باشد.
در استقرار اولیه نرم افزار تمامی خدمات شامل ورود اطلاعات، طراحی و پیاده سازی فرم ها و فرآیندها و غیره (که به تایید نماینده فروشنده و خریدار رسیده است) بر اساس نفر ساعت استقرار اولیه (که در پیش فاکتور مورد تایید خریدار بوده) محاسبه می شود..