بسته ها و تعرفه های سامان بان

سامانه مدیریت منابع تحت وب سامان بان

نسخه پایه

مناسب کسب و کارهای کوچک


  • سایت داینامیک اختصاصی شرکت شما
  • مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  • امکان تعریف 5 کاربر
  • امکان تعریف نامحدود مشتری و شرکت

600,000 تومان / ماهیانه
300,000 تومان / ماهیانه

  خرید

تضمین برگشت وجه تا یک ماه پس از خرید
نسخه استاندارد

مناسب کسب و کارهای متوسط


  • سایت داینامیک اختصاصی شرکت شما
  • مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  • امکان تعریف 9 کاربر
  • امکان تعریف نامحدود مشتری و شرکت
  • ماژول های کالا، مالی و حسابداری

1,960,000 تومان / ماهیانه
980,000 تومان / ماهیانه

  خرید

تضمین برگشت وجه تا یک ماه پس از خرید
نسخه حرفه ای

مناسب کسب و کارهای بزرگ


  • سایت داینامیک اختصاصی شرکت شما
  • مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  • امکان تعریف 20 کاربر
  • امکان تعریف نامحدود مشتری و شرکت
  • ماژول های کالا، مالی و حسابداری
  • ماژول های کنترل پروژه و حضور و غیاب

6,600,000 تومان / ماهیانه
3,300,000 تومان / ماهیانه

  خرید

تضمین برگشت وجه تا یک ماه پس از خرید



مشاهده بسته های بیشتر

سیستم جامع منابع سامان بان

سیستم مشاوره ، طراحی و ساخت در زمینه نرم افزار های مدیریت سازمانی و وب

شرکت سامانه های هوشمند برتر با داشتن کادر مجرب و با تجربه در زمینه ساخت، توسعه و پیاده سازی سیستم های مدیریت سازمانی و تسلط بر دانش روز کار خود را آغاز کرده است. این شرکت با پرسنل میانگین سنی زیر 30 سال به عنوان یکی از شرکت های جوان ایرانی و صاحب نظر در زمینه ICT مشغول به فعالیت می باشد


 پایگاه داده مشتری


مجموعه ای از اطلاعات مربوط به مشتری است که بر فروش تاریخی، فرصت های جاری و آینده تمرکز دارد. این پایگاه های داده توسط تعدادی از توابع مختلف مانند مدیران فروش، مدیران کانال، مدیران محصول و غیره نگهداری می شوند


 مدیریت ارتباط با مشتری


CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و هدفش این است که ارتباط با مشتریانمان و نحوه پاسخ به نیازها و در خواست های آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد


 باشگاه مشتریان


باشگاه مشتریان بستری می باشد که در آن طی یک چرخه مشتریان را از طریق ایجاد ارتباط با آنها و طرح های وفادارسازی جذب می نمایند و مشتریان بالفعل یا بالقوه را به مشتریان وفادار تبدیل می نماید. اصلی ترین هدف طراحی باشگاه مشتریان، تبدیل مشتری جدید به مشتری ثابت و افزایش وفاداری آنها می باش

سیستم جامع منابع سامان بان

سامانه مدیریت منابع تحت وب سامان بان(ERP) با در نظر گرفتن همه بخش های سازمانی، شما را در مدیریت این بخش ها به شیوه ای جدید، منحصر به فرد و همچنین دوری از پیچیدگی های غیر ضروری یاری می نماید

سیستماتیک سازی کسب و کار در جهت جذب مشتری جدید، حفظ و نگهداشت مشتری و افزایش فروش

ویژگی ها نرم افزار ERP سامان بان

(( CRM یعنی مشتری در مشت شما))

مدیریت مالی

این ماژول سرمایه ورودی و خروجی را مدیریت می کند. همچنین استاندارد معاملات حسابداری و مالی مانند هزینه ها، اوراق بهادار، ترازنامه، مصارف بانکی، مدیریت مالیات و پرداخت ها را پوشش می دهد. ماژول مدیریت مالی گزارش های مالی را برای بخش ها و واحدهای تجاری دیگر بدست می آورد.


مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

ماژول مدیریت ارتباط با مشتری به شما کمک می کند تا خدمات مشتریان را افزایش دهید و در نهایت سود سرانه را بدست آورید. این مدیریت، فرصت ها و مسائل مربوط به مشتریان را اداره می کند. به همین ترتیب، با تلفیق داده هایی مانند فعالیت های رسانه های اجتماعی، تاریخ پرداخت و معاملات پیشین با پشتیبان های قبلی، نمایه کاملی از مشتریان شما را فراهم می سازد.

مدیریت فروش و بازاریابی

این ماژول گردش کارهای مرتبط با فروش را مانند نیازمندی فروش، نقل انتقالات، سفارشات فروش و فاکتورهای فروش را مدیریت می کند. برنامه ریزی های منابع سازمانی پیشرفته تر دارای قوانین مالیاتی و ردیاب حمل و نقل هستند. ماژول های فروش و مدیریت ارتباط با مشتری با هم کار می کنند تا سرعت چرخه فروش را افزایش دهند و سود بیشتری کسب کنند.

مدیریت منابع انسانی (HRM)

این ماژول ویژگی های ابزار مدیریت منابع انسانی استاندارد مانند ثبت زمان، جدول زمان بندی و پایگاه اطلاعاتی برای سوابق کارمندان، پروفایل های شغلی و ماتریس مهارت­های آنان را دربر دارد. ماژول مدیریت منابع انسانی همچنین ممکن است شامل بررسی عملکرد و سیستم حقوق و دستمزد باشد. درنهایت مدیریت منابع انسانی با مدیریت حقوق و دستمزد، هزینه های سفر و بازپرداخت ها، هماهنگ است.

انبارداری یا مدیریت انبار

این ماژول را مدیریت مواد نیز می نامند. فهرست موجودی به شما کمک می کند تا اهداف سهام و استانداردسازی ها را اندازه گیری کنید. تسویه حساب و بررسی موجودی. با استفاده از شماره سریال محصول در راستای ردیابی و قراردادن اقلام در سازمان صورت می گیرد. فهرست موجودی با ماژول خرید هماهنگ شده است.

سفارشی سازی نرم افزار (مشتری مداری)

اجرای نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی و ابزارهای سفارشی سازی، تنظیمات محلی و گردش های کاری قابل بررسی، برای بخش های دیگر این امکان فراهم می شود که اهداف خود را تعیین کرده و برنامه ریزی منابع سازمانی را براساس پارامترهای خود تنظیم کنند